אהבה משיכה וגרביטציה - פנים שונות של כוח אחד?
.

      אהבה משיכה וגרביטציה
פנים שונות של כוח אחד?

נקודות מגע בין מדע ותודעה
האגודה התאוסופית בשיתוף מרצים מהמכון למדע ותודעה

יום חמישי   13.10.2016 ,  

18:30-22:00

בית דניאל 
רח' בני דן 62 תל אביב (ליד הירקון)

המפגש באולם יתחיל בשעה 19:00
התכנסות וכיבוד קל משעה 18:30

מחברים בין מדע ורוח

האם יתכן שבבסיס של שלושת הכוחות שאנו מכנים אהבה, משיכה וגרביטציה נמצא כוח תבוני שפועל לאחד או לקרב את כל הקיים? 
איך התפיסה שהאדם הוא חלק בלתי נפרד מהיקום ודגם מוקטן שלו, מסבירה את המודל של המאסה והאנרגיה האפילות?
ומה מקורו של הדחף העוצמתי לחפש אחר קירבה ושייכות שקיים בכל אדם?
האם גם ברמה הנפשית מתנהל האדם בהתאם לחוקי המשיכה?

נושאים אלה ואחרים יוצגו ויומחשו על ידי 3 מרצים
המגשרים בחייהם ובעבודתם בין התפיסה המדעית לראיה הרוחנית.
התוכנית כוללת גם האזנה מודרכת למוזיקה והתנסות במדיטציה

תוכנית ולוח זמנים

ד"ר אלון רטר

 ד"ר בפיסיקה מאוניברסיטת ת"א. פוסט דוקטורט באנגליה, אוסטרליה וארה"ב. מחקריו זכו להכרה עולמית. הוביל מספר פרוייקטי מחקר בינלאומיים. המציא שני פטנטים בעלי פוטנציאל מסחרי של מאות מיליוני דולרים. מחקרו העדכני משלב פיסיקה ורוחניות. מפתח תורת גרביטציה חדשה שמסבירה את הבעיות הגדולות באסטרופיסיקה כיום – החומר החשוך והאנרגיה האפילה, ע"י התודעה (הצופה). פיתח את מודל האסטרו-סוציולוגיה שקושר במפתיע בין אנשים וכוכבים ומציע שתפקיד היקום הוא להצביע עלינו כעל תודעה מאוחדת. מיזמי המכון הבינתחומי למדע ותודעה. פרסם 63 מאמרים ו-100 פרסומים אקדמיים נוספים 

על הרצאה : גרביטציה מודעת - המשך מתבקש של אהבה ומשיכה בין אנשים 
שלושת חוקי ניוטון הידועים ניתנים להבנה בדמיון בין מסות לאנשים. מודל האסטרו-סוציולוגיה עושה צעד נועז ומרחיק לכת, ומצביע על הקבלה בין אנשים וכוכבים בתפיסה שהתפקיד של היקום האסטרונומי הוא להצביע לנו על עצמנו כתודעה אחת מאוחדת. תורת גרביטציה מודעת היא המשך מתבקש של כיוון מחקרי חדשני זה, בתפיסה שהאדם הוא חלק בלתי נפרד מהיקום ודגם מוקטן שלו. המודל מכניס את האהבה - התודעה למשוואות, וכך מסביר 95% מהיקום שאינם מובנים כיום למדע. עפ"י המודל המסה והאנרגיה האפילות נוצרות ע"י תודעת המדען המתבונן. 

סאם לוי

פיתח תהליכים להבנת נפש האדם וסידר אותם בתוך "משוואות מתמטיות".  שיטת ('תיאוריית') "אהבה רבה" – אותה פיתח, היא שיטת טיפול הוליסטית ייחודית, המתייחסת אל האדם השלם, ללא הפרדה בין ההיבטים הפיזיים והרגשיים שלו. ככזו, היא מאפשרת כלים אנרגטיים כמענה טיפולי, במקביל, לחשיפת את נפש האדם (תכנים לא מודעים) בצורה פשוטה, יעילה, מהירה ובלתי מאיימת. הוא מטפל בשיטה מאז 1996 ומכשיר במקביל מטפלים נוספים. השיטה (הממשיכה להתפתח), עברה בין 2001 – 1999 ניסוי קליני (פרופ' קרסו כחוקר ראשי) והוכחה כיעילה. התהליך המודעותי / טיפולי מתאים ליחידים כמו גם לקבוצות. כך למשל, עברה כל קבוצת אריסון שינוי תודעתי באמצעות תהליך "אהבה רבה

על הרצאה : "אהבה רבה"- על: בחירה חופשית, האומנםהמקומות אליהם אנחנו נמשכים...
בדומה לחוקים הפיזיקאליים, מתנהלות גם הנפשות בהתאם "לחוקי משיכה". הן תתמדנה בתנועתן עד ש... , תתנהלנה באופן גחמני תוך שהן מתלבטות באם לעטות דמות חלקיקית או להתלבש כגל... ההרצאה תתמקד "בחוקי הנפש" ותנסה להסיר את הלוט מחלקם. היא תתאר את דרך התבוננותה של "אהבה רבה" (שיטת טיפול הוליסטית*) בתופעות אלו ואולי אף תנסה להציע דרכים לשינוי אפשרי... www.ahava-raba.co.il *

אברהם אורון 

יו"ר האגודה התאוסופית בישראל, עורך כתב העת לתאוסופיה "אור", מנחה קורסים לתאוסופיה וחוכמת הרגשות, מחברם של הספר "דרך האור" ושל מאמרים רבים בנושאים שקשורים לתאוסופיה, תודעה ומדיטציה

על ההרצאה : אהבה משיכה וגרוויטציה במישור האישי והקוסמי-
                        פנים שונות של כוח אחד? 
הנטייה לחפש אחר הגורם המאחד או התאוריה הפיזיקלית שמסבירה את המקור המשותף של כוחות, חלקיקים או שדות, הינה טבועה בכל אדם המחפש ברצינות אחר אמת או משמעות.
האם יתכן שבבסיס של שלושת הכוחות שאנו מכנים אהבה, משיכה וגרביטציה נמצא כוח פנימי ששואף לאחד או לקרב את כל הקיים?  ומה מקורו של הדחף העוצמתי לחפש אחר קירבה ושייכות שקיים בכל אדם? 
בהרצאה נעסוק בגוונים השונים של אהבה, משיכה ודחייה במישור הפיזי והנפשי, ובתהליך ההתמרה של התודעה שמוביל את האדם לחיות בהרמוניה עם אותו כוח פנימי תבוני של אחדות ואהבה המשתקף אלינו מכל החוקיות, היופי והחוכמה שניתן לראות בטבע.
 

ברכה אלרון, 
מנחת הסמינר יוזמת ומפתחת פרויקטים וחומרי למידה באגודה התאוסופית. ראש משפחה לומדת,
מרצה בקורסים ומנחה לצמיחה אישית ולהתמרה רגשית בסדנאות ובתהליכים בין אישיים. 

סגנית יו"ר האגודה. בעלת תואר שני בחינוך, של אוניברסיטת בר אילן. במשך שלושים שנה פעלה במערכת החינוך במגוון תפקידים, ביניהם: ניהול בתי ספר, הוראה וחינוך לבני נוער לומד ועובד, הנחיית מורים ומנהלים, פיתוח תוכניות לימודים וערכות לפעילות חברתית.

אברהם אלרון, 
עוסק במוסיקולוגיה ובציור. שוחר מדעים ופילוסופיה. מנחה חוגי האזנה מודרכת למוסיקה קלאסית.
מהנדס בנין במקצועו.

על היצירה: אפסיונטה - סונטה לפסנתר, מס' 23 פרק ראשון, סערה פנימית המתעצמת עם חרשותו של בטהובן, מותמרת לשיר אהבה לדודניתו, תרזה פון ברונשוויק

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.